четвъртък, 26 март 2015 г.

НАЙ-ВАЖНАТА ИНВЕСТИЦИЯ - ЗДРАВЕТО



Наскоро срещнах една дама, която бегло познавам чрез други хора. Заговорихме се и тя оживено взе да ми разказва за внука си, който бил студент последна година. Изведнъж се замислих и веднага я попитах…но как така внук, който е студент, при това пред завършване, та вие самата сте на около 60 години? При което тя звучно започна да се смее и каза, че наближава 80, но вече от години използва хранителни добавки от традиционната китайска медицина. Толкова свежа и енергична жена, впечатли ме, какво ли чудо бе използвала, за да се запази така добре. Тогава тя ми разказа за тези прекрасни хранителни добавки, които използва, както и за голямото значение на профилактиката. Това ми напомни и една друга история. .. Преди години разказвах на един познат лекар  как може да забогатее с малка сума пари, ако ги инвестира за дълъг период при добра доходност. Дадох му пример, че ако се вложат 10 000 лева  при годишна доходност от 15 % , то на  25-тата година, сумата ще е набъбнала на ок. 330 000 лева… След като ме изслуша, лекарят ми каза – знаеш ли същото е и със здравето. Една незначителна травма сега или недоизлекувана болест се „олихвява“ с времето и може да създаде големи проблеми в бъдещето. Накара ме да се замисля, осъзнах колко е прав и колко е важна профилактиката. На  www.zdravoslovenjivot.com ще намерите чудесни продукти за профилактика на здравето, както и актуални съвети за здраве и благоденствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар